söndag 12 april 2009

Idag fyller jag två år

Idag fyller jag två år!
Jag har haft en jättebra dag. Jag har varit hos mormor och hälsat på, ätit massa godis och leverpastej.

När jag kom hem såg jag att jag fått kommentar ifrån Katthemmet Kompis om att de skrivit om mig på sin blogg - visst är det en fantastisk födelsedagspresent! Inlägget hittar du HÄR!

Husse och matte har lovat mig en födelsedagspresent men de berättade att min present inte fanns i affären när de kom för att handla den, så därför måste jag vänta på den några dagar. Jag tycker det är såå spännande.

Två år, det är jättelång tid. Jag har vuxit mycket.

Och jag har sovit en massa...

























.
.
Tass från Sture!


6 kommentarer:

Blyg rexa sa...

Å, grattis på födelsedagen, vackre prins! Hoppas att du fick både tonfisk, grädde och räkor till middag?!? Nospussar i massor från den alldeles egna blyga rexa.

Gittan sa...

Ett STORT GRATTIS till en tjusig kille! Hoppas verkligen att du fick jättesmarrig mat på din stora dag och att du sov för att du blev så mätt. Många intressanta sovställningar måste jag säga. Än en gång GRATTIS Sture!

Unknown sa...

Hej Sture!Grattis i efterskott på din födelsedag!Du har ju blivit stora pojken,hela 2 år du är så stilig!Mina katter Oscar och Maja är bara 5 månader äldre än dig..dom hälsar och grattar med ett stort Mjaauu och deras mamma Lurva med!!

Jättefina bilder på dig du är så fin och gullig och ser ut att mysa så gott!Och där bakom husses rygg har du rullat ihop dig som en liten boll så sött*Ler*

Kul att du fått vara med i tidningen kompis,ska kika in dit!=)

Så mycket gott du fick hos mormor,kan förstå att du trivs där!
Leksaken är nog något fint..spännande att vänta på!=)

Ha det så bra Sture,
Kramar från Oscar,Maja,Lurva och matte Maria!

Sixten sa...

Grattis!! Alltid roligt att fylla år, man får så mkt gott. Jag fyldde själv 10 år för ett tag sen, så nu kallar matte mig för pensionär( vad nu det betyder)

Sture sa...

Tack ALLA!
Jag har inte fått min present än, förstår inte varför jag ska behöva vänta... Jag har fått en massa gott att äta + massa godis fast jag inte varit mer duktig än jag brukar. Det är kul att fylla år! Jobbigt att vänta ett helt år till nästa gång.
Jag vet inte heller vad pensionär betyder men jag tror att det är något extra fint för 10 år är en sån där speciell siffra att fylla.

Många skuttande kramar
/Sture

Anonym sa...

Älskade Sture,
tänk vad åren går fort... Och tänk vilken stor och muskulös grabb det blivit av dig, du som var bara ett litet garnnystan en gång...
Tusen kramar från hela familjen Concinnus