lördag 2 maj 2009

Den som väntar...

Jag fick vänta länge på mina presenter som de tjatat så om att jag skulle få. Nu har jag äntligen fått dem. Jag fick en present som Matte och Husse tyckte var jätterolig men jag gillade inte den alls, jag berättar mer om den i morgon. Nu till den roliga presenten, den som jag önskat mig lääääääääänge - en tunnel!


Den är jättekul för man kan gå in i den,


.
komma ut ur den


och gå in i den igen




Matte och husse förstår inte riktigt det roliga med den och var väldigt tveksamma med att köpa den men nu har de ändrat sig. De skämdes så för att jag inte tyckte om den där andra presenten så idag var de ute och handlade en ny present. Ja, vad ska man säga, man måste verkligen tjata om vad man önskar sig annars kommer de hem med något sånt här:



Det är ett koppel som jag ska ha när jag går ute på gården. Hur tråkig present är inte det!
Och att de fortfarande inte förstår att jag kan gå själv utan koppel...jag förstår inte!



Inga kommentarer: