torsdag 25 september 2008

Lejonet Christian

Nu blir det film!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du, Sture - idag lyckades jag göra en perfekt ögla med svansen! Och publik hade jag, dessutom... så nu vet både matte, gammelmatte och brorsan att jag kan! *glad*

Tass från Imma, klosterkatt.

Sture sa...

Ååh Imma, jag visste väl att du kunde!Och vad kul att alla fick se hur duktig du är! :-)))

/Kram Sture

Anonym sa...

Jag förstår inte vad det är för fel på mig, jag bara gråter så fort jag ser den där filmen.
Tala om glad katt...
/Iann

Sture sa...

Jag tror inte det är något fel på dig - du reagerar helt enkelt på människovis - matte har tittat på filmen huuuuur många gånger som helst och varje gång sprutar det vatten ur hennes ögon och varje gång ska hon på och pussa på mig så jag blir dyblöt.
/Sture