torsdag 2 oktober 2008

Klättra ända upp till taket


Så här högt kan jag klättra!



Men det hade varit kul att komma ännu högre upp.




Klart jag försöker!




Men det svåra är faktiskt inte att komma upp, det svåra är att komma ner - för det är ju så himla långt ner.





Jag har lärt mig att ta ett steg i taget...





och kolla nooooga var det är bäst att hoppa





Ja, jag kollar riktigt, riktigt noga






Ibland hoppar jag rakt ner på golvet men oftast glider jag ner på köksbänken.




Jag brukar fråga husse och matte om de vill följa med upp på upptäcksfärd men det vill de aldrig. Är alla hussar och mattar lika tråkiga?

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow brorsan jag är imponerad, vilken bergsbestigare du är.
Hemma hos mig går skåpen ända upp till taket så jag kan inte ens försöka.

/Kotten