måndag 16 mars 2009

Skådespelare

Jag har innan berättat att ett av mina drömyrken är skådespelare. Jag är duktig, brukar lura husse och matte att jag är någon annan. Ibland tror de det ändå - som när jag var liten och alla tyckte jag såg ut som en kanin, men det gjorde jag ju inte med avsikt så det räknas inte riktigt.


Bäst var jag i rollen som ekorre, jag kommer inte ihåg hur gammal jag var men det var då jag förstod att jag hade talang.


Håller du inte med? Är inte likheten slående? Men matte är inte så duktig på att spela träd.

2 kommentarer:

Concinnus sa...

Aha... var det ett trääääd det skulle vara... Jag trodde bilden föreställde "ekorre på sten"!

Vad duktig du är Sture!
/Izza

Sture sa...

Hi, hi!!! Du har alldeles rätt, en blå sten...eller...vet du vad man faktiskt skulle kunna tro att hon är - en blåval!

Jättepuss!
/Sture