onsdag 4 maj 2011

Här är jag igen!


Tack alla ni som frågat efter mig och saknat mig! Hoppas ni inte varit alltför oroliga för det har ni inte behövt att vara. Allt är kanon med mig! Jag har bara inte känt för att blogga. och så har jag försökt hjälpa till här hemma med att hålla lite ordning i stöket.

Matte och Husse är så duktiga på att stöka till så då och då måste jag krypa under soffan och dra fram en dammråtta eller två så de sätter igång och städar. Likadant är det med fönsterna, när jag tycker de är alltför skitiga så ritar jag på dem med min nos så att de, Matte och Husse, också ska se hur skitiga de faktiskt är. Ja det är inte lätt alla gånger att ha en sån Husse och Matte som jag har - jag skulle vilja säga att det är tur att de har mig, annars vet jag inte hur det skulle gå för dem.

5 kommentarer:

lillies lya sa...

Det var väl för väl att du kommit tillbaka - vi har saknat dig!
nosgos, buff, gottisar å sånt
Maurice & Kajsa

Fredrik sa...

Hej Sture! Nej, du har det verkligen inte lätt med sådan Matte och Husse. Tack för att du finns och förgyller våra live varje dag!
Puss och kram från Husse

Sture sa...

Åh tack Kajsa och Maurice (vilka fina namn). Jag ska försöka ta mkig tid att blogga lite mer än jag gjort det senaste året.

Husse! Tack!

Gosetassar och spinn på er alla tre

Mariette sa...

Verkligen kul att du är tillbaka Sture!
Matte skrattar högt när hon läser din blogg och säger "kul att höra att det finns andra katter som också hittar på hyss". Vi gör väl inga hyss, eller hur? Jag försöker ju bara hjälpa till så gott jag kan här hemma!

Mjau på dig Sture!

Hälsar katten Paloma

Sture sa...

Paloma! Tack! Precis vad jag säger här hemma - jag försöker ju bara hjälpa till :-)
Tass och mjau!