måndag 9 juni 2008

Skåp

Skåp. Det finns inte ett skåp som inte är värt att titta i.
.

Människor gömmer allt möjligt kul i dem så känner du för att gå på upptäcksfärd - hoppa in i första bästa skåp som öppnas.


Ibland är det kul att bara se om man får plats
.

och ibland kan man hitta en god smula.
.

Prova! Man hittar alltid något och så får man se världen i ett helt nytt perspektiv.



Innan har jag berättat om min lillebror Kinesen och häromdagen fick jag en hälsning från min storebror Kotten (kommentar från 080606). Kotten och är en snygg och cool oriental - superlik vår mamma. Han brukar vara med på en massa tävlingar och vinna fina priser. Tänk att han vågar vara på de där tävlingarna med alla främmande människor!


Om du vill titta på Kotten, Kinesen, min mamma och en massa andra fina släktingar till mig så finns länken till min mammas blogg här: izzypizzy.blogg.se


Inga kommentarer: