söndag 22 juni 2008

Hoppträning

Jag har hälsat på hos mormor, en heeeeeeeeeel vecka. Från början var det jättekul men så började jag sakna min älskade klätterställning och trodde att jag skulle bli galen av längtan tills jag kom på att hennes bokhylla är jätterolig.

Jag tränade på att hoppa allra högst upp. Det var svårt och jag lyckades faktiskt någongång men oftast kom jag rakt på böckerna. Om jag fick tag på böckerna så var det bäst när de åkte in i hyllan med en smäll för då kunde jag klamra mig fast i hyllan och försöka klättra vidare. Det som inte var så bra var när de vände på sig och attackerade mig - ja, de kom efter mig när jag hoppade ner på golvet och jag fick dem nästan i huvudet.

Mormor var inte alls glad över att jag kan klättra så bra. Hon blev riktigt arg så jag fick ta en runda runt hennes lägenhet, tills hon lugnat ner sig - då försökte jag igen. Till slut hämtade hon en stege men visst var det bra för då kan man ju komma upp enkelt om man vill...om man vill... Om man gillar utmaningar så hoppar man utan stege och det är väl klart jag gör!!!

Titta vad jag hittat igen!







Jaaaaaaa, rattmuffen är tillbaka!














Inga kommentarer: