onsdag 2 juli 2008

Flyttat


Jag har inte kunnat skriva på ett tag, har inte kunnat komma ut på nätet överhuvudtaget. Först trodde jag att de kommit på mig men de har inte sagt något om det så...

Hela min värld är uppochner just nu. Det är jättejobbigt! Vi har flyttat. Till storstan. Det var kul och spännande i några timmar men sen...bläääää! De säger att vi bara ska vara här ett tag men jag tycker att vi redan varit här för länge. Ingenting är som vanligt och jag saknar mitt gamla underbara liv. Allt här är NEJ, NEJ, NEJ - jag får inte göra någonting!

När vi kom hit var vi hos vererinären för att kolla mitt urinprov och se om jag är frisk och det är jag, det enda positiva som hänt faktiskt.




Jag är frustrerad och vet inte var jag ska ta vägen. De har tagit hit mina leksaker men mitt klätterträd har de glömt - jag MÅSTE ha mitt klätterträd!

Jag är mest arg på husse, det var ju han som körde bilen som tog oss hit. Klart jag visar hur sur jag är. Jag kissar på alla husses saker, i hans väska, på hans kläder, i hans skor, på hans klocka (han har ändå pratat om att köpa en ny) och igår kissade jag på en plåt med jäsande bullar som han höll på att baka. Jag tänker fortsätta med det tills jag får komma hem igen.

De köpte något hos veterinären som man ska sätta i kontakten, något som ska få mig att känna mig hemma. Oj, vilken snedtändning jag fick när jag fick reda på det, jag blev vansinnigt rasande!



Men som vanligt är de supertröga, har börjat prata om kastrering igen.

- Han är ju frisk nu men har ändå kvar beteendet så det måste ju bero på hormonerna och då finns det ju bara en sak att göra bla, bli, blöööö, blabla.....

Hur lång tid är ett tag?

Inga kommentarer: