måndag 16 februari 2009

TILLBAKA!!!

Jo, det är sant, nu har jag äntligen lyckats lägga tassarna på en dator men var det så länge sedan att jag inte vet var jag ska börja.
Först vill jag tacka alla som saknat mig och lämnat kommentarer!

Här hemma har det varit stökigare än vanligt den sista tiden. Husse och matte får då och då för sig att flytta omkring på saker och jag vet faktiskt inte varför men oftast är det rätt kul för jag har hittat flera gamla leksaker jag trodde hade försvunnit och hela tiden har de legat bakom ett skåp och väntat på mig. En dag flyttade de ut allt från hallen och sen fick jag åka hem till mormor ett par dagar. När jag kom tillbaka var hallen vit istället för grön. Golvet i hallen har de gjort sönder och nu har det varit trasigt i flera veckor och jag vet inte om de har tänkt att det ska vara så, jag tycker iallafall att det ser märkligt ut.

I ett skåp som de flyttade trillade det ut en plastrulle som jag genast visste vad jag skulle göra med:



Fast jag fick kämpa rätt länge...













Ja, det blev mycket jobbigare än vad jag tänkt mig...










Jag blev mycket nöjd med mitt konstverk!



Men det blev varken matte eller husse. Jag har säkert nämnt det innan - de förstår sig inte på konst.
- Näämen Sture då!, vad har du nu gjort! Så här kan det inte se ut ju!
Så förstörde de mitt konstverk bara sådär, och sa inget mer om det, precis som att det aldrig existerat.
Och sen undrade de varför jag var sur!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, där är du ju igen, vackre pojke! *lycklig*

Måste säga att din matte och husse verkligen inte förstår dig som du förtjänar - en så konstnärlig själ som du, och så förstör de alltsammans! Kanske du skall börja skulptera i betong istället? Det är nog svårare för dem att ta bort.

Har du funderat över om du vill ha en flickvän? *rodnar*

Tass från blyg rexa.

Sture sa...

Hej Blyga Rexa!
Jag har funderat mycket på det där med flickvän och kommit fram till att livet nog blir mindre komplicerat utan.
Men jag tycker du verkar vara jättegullig och blev jätteglad över din förfrågan.
Tack! :-)

Kram Sture