tisdag 27 maj 2008

Hur jag gör

Har har fått flera förfrågningar på hur jag gör. Det är inte så himla svårt faktiskt. Jag ska försöka sätta upp några steg så du kan testa själv. Du inser snart att det inte alls är särskilt svårt.






















1. Var ensam!

Jag tror att detta är det viktigaste steget med tanke på eventuell hämd från människorna du bor med. Du har säkert, precis som jag, gjort allt för att störa dem när de sitter vid datorn. Jag brukar vandra omkring deras fötter och låtsas vara i mina egna tankar och när de minst anar det så gör jag ett jättehopp och landar mitt på tangentbordet och har jag riktig tur så lyckas jag stänga av datorn.
Så, se till att du är ensam så att det inte kommer en stor människa och hoppar på tangentbordet!


2. Meditera!

Hey, om du är katt är det just det du är född till att göra! Meditera, töm tankarna och vips, så lovar jag att du vet vad du ska skriva. Försök bara att inte somna.


3. Memorera tangentbordet!

Kolla var alla bokstäver ligger redan innan så kan du titta på annat medans du skriver. Jättebra om det skulle komma in någon människa medan du håller på.

Då säger du bara:

- Nääeej, jag gör ingenting här, kolla den flugan i taket, den ser god ut. Jag masserar tassarna på tangentbordet, vad trodde du att jag gjorde? Skriver, nej jag kan väl inte skriva, jag är ju katt, jag vet väl ingenting annat än mat, leka, sova. Hur är läget annars då?

De anar ingenting!

4. Börja trampa!


5. Vila dig!




Det är sövande med värmen från datorn och kroppen arbetar hårt i skrivandets hetta. Ta det lugnt och vila ofta.













Lycka till!



















Jag tycker att ni ska gå in på den här länken till min mammas blogg: izzypizzy.blogg.se och titta på hur vacker hon är. Där finns en massa kul att läsa och idag visar hon bilder på mig.
Min lillebror är till salu, det står om honom i mammas blogg. Leta efter Kinesen så får ni se hur lika vi är.




Inga kommentarer: