onsdag 21 maj 2008

Här kommer jag!

Hej!

Jag heter Sture och är lite mer än ett år nu. Tänkte börja berätta lite om mig när jag var liten så att ni inte tror att jag föddes och så tjoff var jag ett år.

Jag var tolv veckor när Husse och Matte hämtade mig från min uppfödare där jag växt upp med min mamma, min bror och min syster. Vi åkte bil i många timmar för att komma till det jag nu kallar hem. Att åka bil är inte kul. Den första timmen skrek jag efter mamma, jag ville tillbaka till värmen men det förstod ju inte min nya Matte och Husse. Sen skrek jag ett par timmar till för att de skulle släppa ut mig ur den hemska bilen men då stannade de bilen på en rastplats och tyckte att jag skulle gå omkring i ett löjligt koppel, precis som om jag inte kan gå själv. Till slut somnade jag och vet inte hur länge vi åkte till vi äntligen kom hem.




Inga kommentarer: